Sosyetenin tanınan isimlerinden Servet Koçak’ın 10 Mayıs’ta hayatını kaybetmesi, ailesi içinde yeni bir gerginlik yarattı. Koçak’ın kardeşlerinin, Naciye Koçak hakkında mahkemeye başvurarak vasi atanmasını istediği öğrenildi.
Dava dilekçesinde, Naciye Koçak’ın akıl sağlığının yerinde olmadığı ve aşırı harcamalar yaptığı iddia ediliyor. Servet Koçak’ın ölümünden sonra meydana gelen anlaşmazlıkların hukuki bir boyut kazandığı belirtildi.
Aileye ait olan ve icra sürecine giren yalı da gündemde. Dava dosyasında Naciye Koçak’ın mali işlemleri ve aile bireyleriyle olan ilişkileri hakkında değerlendirmelere yer verildi.
Koçak’ın ölümünün aileden gizlendiği ve defin işlemlerinin sınırlı katılımla gerçekleştirildiği öne sürülüyor. Bu süreçte çelişkili açıklamalar yapıldığı iddia ediliyor.
Hukuki sürecin ve mahkemenin vasi talebine ilişkin kararının önümüzdeki günlerde netleşmesi bekleniyor.



